Wednesday, July 1, 2009

birthday. :)

elloo cancer babies.




11.11pm

:)
i love u guys THAT much!

according to the time.....

2nd.Jun

bro's samantha thavasa.
er.. hahaha. looks very nice for a woman.
but a lil' bit old for me..
:)
haha. but it costs a fortune.
he says it's my birthday present for 3 years.
thanks bro!!
love you~!




S A M A N T H A . a BIG day : D:
HAPPY BIRTHDAY DEAR!!!
SWEET SIXTEEEN
ENJOY TMR OKAY
ONCE A LIFE

Y Ä N ° ×:
thank uuu!!

S A M A N T H A . a BIG day : D:
LOVE YOU FOREVER
MUACKSSSSS


insists she's the first to wish me happy birthday.
hahaa

thanks babe <3



1st.July
really wasn't in any birthday mood this morning.
was listening to the same song over and over again.
ipod :)
was doing algebra. (miraculously)
then..
lipeng warned me not to step out of the class..
hSin and heong came. :)

hSin's card :)
the days when we were jogging in the morning,
preparing for the choir competition,
even time when we were studying for exams,
and the big fat rat under the chair.
i want to thank you too.
thanks for participating in my life.
i LOVE❤ u too!


heong's very 环保 card :)
哪里有敷衍哦
很美啦
全部人讲很特别 worr
不要暗爽咧
你才不要暗爽
只有你的卡有我的样子在
你看你几幸福
湘湘阿
不要觉得自己被关在一个小空间
因为你有我们 你知道吗?
爱你哟 :)

so..世炜如恩嘉敏
珺慈(后来才动她是路过的。)可嘉
文馨品湘
佩韵可韵佩仪莉萍
豪城圣凯征伦
竟然 竟然 竟然
搬出一个蛋糕 我的天
结果是上课了 给那个可恶的学长
叫郑智欣的学长 都是她
是都要搬掉我的蛋糕
然后还要给雷老师骂到~~~~~

弄到全部人都很没有心情
谢谢嘉敏坚持唱了生日歌 :)
还有被涂一下脸 佩韵可嘉我看得很清楚 hehehe
对不起啊 佩仪可韵莉萍
对不起哦

jia's card
lalala.she declared this is the most beautiful card she made.

然后我看到征伦很不爽的样子看着它。
哈哈 我作故事啦
又有阿信 又有周杰伦咧 :)
我的十一年
谢谢你呀
和我东跑西跑
又一起去看王力宏演唱会 王力宏签票会
又一次王力宏演唱会 陈奕迅交流会
周杰伦演唱会 鼓宴
一起带日本团

真的是不懂这个是谁送的
后来懂是李可嘉送的
还听了它背后可歌可泣的故事
嘉阿
我不会跟你讲我知道
征伦给你的rocky你请我吃
ahah
thanks dear. love you!

“yor早上就弄到我的青艳酱” hahaaa暗爽
thanks deb:)

vanesssa's card :)
wohooo
企图给我惊喜却被tommy拆穿
凯淇阿 卡明明就很美
还讲失水准 打你哦
怀念我们一起破fruit dish记录 一起去饥饿30
一起zat河马 一起zat世炜 抱着我的手哭
希望你许的愿 我许的愿
全部都实现
一起期待明年 后年
我们又会在一起的
我也很爱你
你讲你回家车了过后要带我到处跑的阿
你讲的阿 你讲的阿 你讲的阿


谢谢邓嘉欣莱玲的生日wish
还有嘉欣一半的叮当糕
:)


tanyiyi's card :)
yor 可以不要酱可爱吗这张卡
在厕所还要给你赶回班
傻傻的
真的很久没有和你下食堂了
很久没有和你唱歌
很久没有和你摆peace
很久没有和你赶功课
很久没有和你顶河马
很久没有帮我庆祝生日?
很久没有一起尖叫(这是真的。绝对想念你)
谢谢
很喜欢! 原来这就是你的秘密
hehehehe~


mayyi's double sided card.
她很光荣有两个封面
然后我很厉害咯
一下子就研究到那个奇怪的写法
you promised you would fetch me to a special place to celebrate my birthday
i am so looking forward
i am counting down now.
thanks dear for being by me all the time too:)
really really grateful to have a great friend.
and i do not think of silly aka stupid ideas!
i am so mature. i'm 16!
thanks. love u!

JAY!!
谢谢谢谢谢谢我的美亿
忍心割爱给我 真的很喜欢 love die u
拿give u

本来和我的凯淇约会去食堂吃东西的
都是美亿。 全盘计划被破坏了。
哈哈。没有啦
对不起凯淇哦。下次再一起吃! :)


还有谢谢嘉嘉筱琳绮欣盈芸
生日歌团-.-
哈哈 谢谢哟

thanks foooooty for the hug!
:)

thank you mint hui for the unremitting- wish.
:)


tvb 卡
据说...是ahheong弄的 谢谢大家:)


thing pei yeen's card :)
你真的是很喜欢卷卷卡涅
还将有艺术hor 我看到那封msg了
哈哈哈哈哈哈 sorry啦 偷看的
佩韵阿
4年了 4年来
谢谢你一直都做我的精神支柱
真的很爱你
thanks MAN~
好的佩韵 青春很短 我会好好的挥霍青春的
love yeah!

谢谢勇麟体育节时的生日歌
真的是有很奇怪的生日歌
不过很开心
谢谢哟
loveyou lots!



okay.
this video. the greatest surprise.
rupa-rupanya this is what you guys were hiding from me.
it's really really really touching!
thanks 美亿! the picture planner.
really you did a wonderful joB! i love u SOOO muchh!!
and 佩韵, 可嘉, 如恩 who participated.
佩恩. although it's not shown.
and everyone.
and TOMMMMMYY!!
who spent hours editing this clip.
oh my god.

i was so going to cry.
thank you TOMMY
thank you MAYYI
thank you KHERJIA
thanks everybody!
i LOVE u guys!


ShingYan :) thanks 可韵
拿~给你看倒十次啦
可韵 可韵 可韵 可韵 可韵
可韵 可韵 可韵 可韵 可韵
十一次了 附送的啦

谢谢可韵圣凯莉萍豪城铭豪杰伟
:) 很爱 真的啦
听完了借你们听

adidas white. i named it
actual name: city hop x?
yor
陈世炜他们送的
真的是
贵重 190
据说这个书包

进贤庭俊超洋嘉敏绮绮如恩
美亿佩恩品湘世炜凯淇采锶
谨忠准华
送的
真的是
谢谢谢谢谢谢~
我绝对绝对会好好保护它:)

陈世炜阿
真的是
谢谢谢谢谢谢谢谢谢谢谢谢谢谢你
这把雨伞 我会把它放在书包里面
时时刻刻提醒我
我还有一个叫陈世炜兼且很有良心的朋友
:)
谢谢你陈世炜!
真的是很爱你的咯

放学后..
自认是很有良心的朋友们
超洋卉忆
带我去吃东西:)
超洋卉忆佩恩准华
庭俊珺慈可嘉
pizza hut.
thanks for the treat guys.
love you guys!

今天的车票
font: birth of a hero.....ME!


谢谢shelby的生日快乐
还有你一个版面的blog祝福
看了真的是暗爽的要死
谢谢你呀亲爱的shelby
没有关系wor没有帮我庆祝到
明年补回两个 hehehe
thanks dear!
i looooooooooove you!



很折磨地补完了刘明华
兼且被他罚留堂
天啊 我生日阿
不是很好心情
载伟扬回家后..
白痴的伟扬冒了一句
aunty你等一下阿 我有东西拿给青艳
wohoo
蛋糕!谢谢啦小疮
很开心:)

apparently i am so late when i came home.
didn't expect anything from daddy mummy and brothers..
grandma went to sleep cause it's too late.
celebrated!
:)

family:)


progressss..


cake!! :D

birthday GARLIC bread.
大哥二哥下厨弄面包还有蘑菇汤咧
几难得厄~
感动 :)


Converse. from2nd bro
很喜欢这对鞋子的咯
不过穿不下-.-
穿到的 有点小紧
所以现在坐着飞机去给我姐姐穿 :(

谢谢妈咪的两件衣服!
还没有拍起来
不过很喜欢 :)

谢谢佩珊30号的生日快乐。
thanks for the msn wishes.
ana ana 谢谢叶嘉欣啦. ahahaha
谢谢亲爱的余慧莹记得我的生日
还要打很多次电话来那种
谢谢仅仅迟我一天生日的文娟的生日快乐
谢谢许久不见的哉升的生日祝福
每年都少不了你 真的谢谢
谢谢锦圣aka andrew的生日快乐
真的是 吓惨了。哈哈 谢谢啦
谢谢如琪的生日快乐志颖的生日歌
还有一个12点了还打电话来的
进贤
哎呀 算你啦 :) 谢谢你哟





2nd.July
豪城以为我没有蛋糕吃
所以买了两块蛋糕
拿拿拿拿拿
很感动啦

流了两滴眼泪啦
开心没有 哈哈
谢谢铭豪杰伟可韵莉萍
佩仪圣凯:)

蛋糕们

实在是白痴惨了的样子


等照片等惨了啦
终于可以post这篇超级过时
却又万众期待 得到全城瞩目的blog
够了够了 掌声够了
我会害羞的啦
ahahahhaa


I LOVE U ALL!




invisible cake.. confiscated by the prefect







话说
今天我变十六






10 comments:

Samantha Chan said...

happy birthday my BIG LITTLE GIRL
<3 you

Xiu said...

Hey YAN! HaPPy BufDaY!! Sorry for the belated wish. my gosh, cant believe you're 16 now! time flies eh? sweet 16 is the best year in high school i think. =) enjoy ya year! Time to grow towards womanhood. =P

Desmond said...

old le la you qing yan.. xD

Thongyen said...

happy belated birthday, girl
have fun in yr sweet sixteen

МαyΎi said...

thank me
haha xD

Rachel Lee said...

HAPI BELATED BURFDAY YO!
Lovely Qing Yan,
16 liao hor~
Mature le^^
wish u all dreams come true=)

emily ng said...

happy birthday qing yan :D
fully 16 already x)

wish u have a sweet honeymoon this year.

enjoy ur big day! ;D

Da Chuan said...

qingyan..happy bday..
hope u have a sweet 16th..=D

-XRomanceX- said...

Happy birthday a.~
Gud girl.
=)

Vanessa Yong said...

I WANT TO ASK!!!

T.T


y the video hor dun hv my photo de???
i rmb i took one...T___________T