Monday, December 28, 2009

only you girl 2038

11December
went window shopping with mayyi
had sakae sushi :D


sakae is really high tech leh!
really high tech!!

after that went to kherjia's house
masak-masak!
ohmygod~



15th-17thDecember
到最后最后
我还是去了公司做了工
不过作三天罢了
hehee


file in consignment note
file 了三天


午餐
堂哥们请的午餐
第一天吃maggi
第二天吃斋饭
第三天是面
:)
(感叹)钱不是好赚的啊~

18thDecember
和品湘可嘉如恩美亿去sunway pyramid
吃Bar.B.QPlaza
一直吃菜罢了
好人的我一直烧给李可嘉吃



然后和可嘉和品湘逛逛
还抢到RM200


遇到美美的佩雯

就这样:)


22ndDecember
冬至!

吃汤圆的说~


有两个白目没有事情翻山越岭来找我
结果在我家坐坐又走了

还是觉得我最可爱..
hahahaha

yinyanyeen





吉他有点重



1 comment:

kheryin said...

heiyo
update le yo=D
hey i wan the other pics tat day
still got?