Tuesday, May 5, 2009

有你们..真好 : )

从亲爱的家人,
爸爸妈妈婆婆...

大哥 二哥 姐姐

阿阳 正勋 foosulyn

阿公 秀秀 小志 健健 劭劭



到,
最亲爱的偶像



老公周杰伦 王力宏 阿信

到,
最可爱的宠物
BABY SKYEEE~


okay 大了没有酱可爱啦

到最亲爱的朋友..


我的十一年 死白痴李可嘉



可爱到不行的矮矮美亿 woooooo~



最爱的诗茗 是啦是啦 世界小姐啦



圆头症凯淇 :) 谢谢


我们




我的世炜..谢谢阿。秦始王朋友


还有又仁



丑到要死的郑佩韵
换书包啦好心








我的嘉敏.. 撑下去啊!


讨厌的骏翔
初二。


tanyiyi.. des, koehen

还有芷蕙

初三。

佩恩 超洋


我旗下的明星勇麟 小疮伟扬


什么事都和我一起的文馨


我的老婆芷慧 :D


卉忆 自恋到不行的超洋

进贤:D 还有鸟王...


shelby!


180,赖矮矮,说好不会抛弃我的铭豪


珺慈!!谢谢你啊!!


莉萍worrr :)


还有那个头大到不行的征伦


我的情敌如恩 哼 杰伦是我的



高一。

品湘。谢谢你抱抱!






还有可韵咯当然. 谢谢你呀 提醒我很多:D


大脚大脚! thanks for accompanying me all the time.





谢谢你们。
有你们..真好  :)
生活因你们而美丽。





还有还有。
不过很懒再up照片了。
:P


9 comments:

kheryin said...

zomok我在最后的=(

МαyΎi said...

wooooooohuuuuuuuuu
i love you toooooo =D =D =D
有你是最 perfect 的
=)






做么你跟准华拍照的????

-vic- said...
This comment has been removed by the author.
-vic- said...

yannnnnn!!

i love you too=)

ahaha which reminds me of a song =)

no secrets - friends forever =)

Sometimes people come into your life
Like they're meant to be
And suddenly you've found someone
Who sees the world like you see

And you laugh like crazy
At all the crazy things
That no one thinks are funny but you
That's when I knew
That I had a friend so true

If my world were crumbling down
You are the one I'd want around
Cause through everything you've shown me that
You were the one who had my back

Remember the laughs
Then add up the dreams
And take it to the nth degree
We'll be friends forever
Cause you'll be forever in my heart
That's where best friends are

There will always be hard times
I'm glad I've got you to see me through
And I will never forget your smile
I just have to say thank you

For being there always
Even the darkest days
Especially when you didn't have to
That's when I knew
I had a friend in you

So if your world should fall apart
Call me I'll run to where you are
I only hope that I can be
Half of the friend you've been to me

Where would I be
Without you by my side loving me
Anyone can see that we're the real thing
No matter what and always
Come whatever
We're best friends forever =)

lipeng said...

Wohoo...
几时的照片哦?
艳,我记得我们初一的时候很好很好的咯
还整天讲要去跑步的tim
我记得那张初一时我们去Mid Valley的KFC吃东西
还有左边那张?
没印象的?
哈哈
yan, great to have u as my fren...
不同的人
在不同的角落
扮演着不同的角色
=)
love u dear

Anonymous said...

qingyan...
不要伤心啦...
虽然我知道你因为什么事情那么伤心...
但是一定很严重下的...
因为从来没有看过你那么伤心...


加油哦...^_____^
坚强一点
有我们陪你..
借肩膀给你 >______<




开心点吧!!
=))))))



hueyyih

KherJia Lee said...

muacks
i love u!

jojo_080808 said...

yan~~~
做莫我的感言没有100个字以上的...
=(


还有..
对不起阿..昨天..
你发生什么事我都不知道..
还一早就走掉..
我要抱抱..........
你要抱抱的时候来找我..
这个抱抱优惠只给你的哦..




我撑着你..<3

Samantha Chan said...

we belong together baby!