Saturday, July 5, 2008

Drum Slices3- rhythm ride.

my 70th post.
dedicated to everyone who participated in drum slices3. -.-
okay.
i was the station master.
which i thought i would never be. but i am!
i bullied them. =P
okay i forgive u phui ann and caroline...ahaha
3he&3ren won the volleyball match.
i already felt very very very happy!!
=D
but i was still angry because the stupid brother told me that he has something to do,
and the "coming back to m'sia" thing will be delayed. =(
i was grumbling on the car..
but when i went home. guess what?
i saw his shoes!! ahahaaa..
he's home.
im so happy im so happy im so happy im so happy....
okay.

and i was soo looking foward to going to drum slices.
soo excited!!
=D im so happy im so happy im so happy..
i arrived at klpac 7.30

I saw Dylan.
我是淑女。=P 请善待淑女。
dylan's finger.-.-
dylan..
Okay la. Dun boo..
我跟dylan讲。淑女咧!
走路要斯斯文文,讲话要斯斯文文,拍手要斯斯文文。
所以我在考虑我要不要喊..
淑女咧!穿裙子咧!青艳第一次咧!所以我决定要斯文一天。
我们看到苏俐慧老师,她要去rehearsal.
And then我们就跟她上去the top of the building,
They’re playing Beethoven.


=D

Okay la. Saw booonchun adi. Sampat geh. Didn bring ticket.
Aih. Not the point.
C14.
很前面咯。
还没有开始的时候我就一直讲“yer!很兴奋阿!很兴奋阿!”
然后前面的人看过来。鱉什么鱉?
Okay la. 开始。
傀儡人生。
我喜欢他们的ideaaa.
被操控的傀儡。满新鲜的..
我喜欢打鼓的声音,不过总觉得中华比较有气势。
世炜讲他们有默契,有咯!默契很难培养的..
我喜欢他们穿礼服打鼓,不觉得很yeng的咩?
灭。
世炜讲它闷哦。
可是我不觉得噢,蛮有意思的。Dylan讲是有人发现鼓。
我觉得是很多鬼在追一个人,最后那个人也变成鬼了..
戴面具很厉害..世炜讲他们喘气的时候会很辛苦。
老实说,我被那个面具吓到..
浮光掠影。
有三块布掉下来。然后有人在后面跳舞。
很慢动作的舞。
然后那块布很厉害..
他们就打咯,打咯..打鼓咯。
在清一色男生里面,
突然我看到一个女生,而且是印度人。
而且她在solo!
有吓到咯..我们这些多元种族的国家。
大家的budaya参来参去..
声之响宴。
Hands percussion 2nd.
非洲乐器+西方乐器+节令鼓,
合在一起。超赞的!不懂怎样形容啦!
很爱啦!很爱很爱很爱!
看得出大家都在享受这场表演,
演出的人也都很享受舞台!
就是这种互动。The beat.
And then the primary school’s performance.
They’re so cute.
齐天大圣。?
脸上明明就带有稚气,却要表演这么严肃的表演。
很可爱!
声音很嫩,
马步在扎低一点就看不到脸的啦。
接下来,
主题啦。神驰节奏,我比较喜欢之前那个。。
=(
重头戏:隆中华独立中学
潮涌!
哦。
嘉敏嘉敏嘉敏
世炜世炜世炜 you're on the top of the drum!!
乱毛乱毛乱毛。Ana对不起啦。骏翔骏翔骏翔
伟爵伟爵伟爵
郑悠郑悠郑悠
淑思淑思淑思
很厉害啊!!!!!!!
很厉害很厉害很厉害啊!以你们为傲!
soooo proud of u guys!!
哦。
顶不顺了!
中华万岁!!
到最后,
本淑女失尽了淑女的风度。

ana ana.最有仪态是你啦!

世炜最终没有把乱毛踢下来
hSin.this is for u!
ana ana!今天你最靓仔!
厉害的手集团!
you.me.shusi.
PEACE*
*drums rox*

1 comment:

KherJia Lee said...

0MGgg!!!
认识你十年,看你穿裙不到十次
CHonghwa ROCKS! great job, lol~