Tuesday, April 15, 2008

15.o4.o8

i discovered that the death note that i've been watching is death note.
not death note -the last name.
ahaha.
a bit slooow.
heehe~
今天又考唱歌
不过不是我考~我考了!!PEACE!
ahaha!! i can laugh at others now!
like 刘雪燕said..=D
okay.
阿董唱的时候全部人就起哄,
叫阿董唱“偶然”..(最难唱的歌)
然后我以为他会很无赖的讲
老师,我要唱的歌是“康定情歌” or "top of the world"
结果?
他真的唱偶然
*BOOOOMM*
whoa~
!!!!
而且唱到面不改色,一副很镇定的样子~
哪来的勇气和信心阿?
他是董致成吗?
今天有很多很勇的人
1.阿董(果然有大将之风,果然是班长!)
2.彬欣(果然是副班长!!)
3.义龙
4.杰伟
精神可嘉!掌声鼓励鼓励~
而且都唱得很好~!虽然杰伟一直改词~
and you know what? adong's wife sang 康定情歌..boohooo..ehe
ehehee~
goodie~
gayau.those who have to sing nxt time.

err..
went to canteen with shelby and aheong today..
ate fruits!
and i discovered fruits are healthy! (it's a fact.-.-)
and it's the 1st time i feel that canteen is a dangerous place.
训导校长在要上课的之前出现在食堂
然后全部人好像看到鲨鱼酱
有酱快跑将块,有酱远闪酱远~
then shelby 不能换钱,
被我和品湘拉着走~
hehee~

集合论平测..
dunno what am i doing. =P

physics tuition today.
fun! =)
although quite moody.

talked to zaisern.
a long lost primary school's friend. =D




a commercial in taiwan.
动感五人帮-jay, she ,wilber.
cute clip!
动感地带,我的地盘听我的.=)

1 comment:

Anonymous said...

lol
everybody was running away
including me xD
phew
a narrow escape!