Monday, April 7, 2008

o7.o4.o8

06.04.08
HAPPY BIRTHDAY HSIN!! thank you for accompanying me every morning.. and thanks for going to pekeliling with me! love u!! =D

okay.
today.
taught samantha maths. 教教下又做一下别的东西~arf!
okay..and then 就上课咯~
数学节吵到要死~难得我听课吗!
伍业和节,我觉得我从今以后会很爱上他的课!=D
“这个怪念是谁提出来的?”“你咯!” 然后他就笑到很开心~sampat..
ahaha..
上了两节地理..现在的英文都不懂是谁教..
a teacher came in today..and said a lot of things..
er..she's like soooooooo fast and no one could catch up..
adoi....
then..sejarah UJIANKECIL
adoi
apa ini lah sampat.
then..aheong and me decided not to study and had tea..
久违了的biscuits.adong:你的久违是一个钟阿?
(adoi.....i got so tamak makan meh)
今天跟佩恩&阿董讲我的脚给人才到
他就讲:“看得到的咩?”
看不到的是?”
然后他就讲“你酱,看到咩?”过后还要笑到很开心
 (damn.绕一个圈来shoot我)
然后考试开始
一开始全部乖乖
然后就拿课本出来抄~
老师明明就懂的没有出声罢了
cheh.

miss ong:
whoa..今天她的心情终于好回了~
上两次都生气我们..
可是我听到一个晴天霹雳的消息..
adoi!
明天考唱歌
我在missong那边喊到很大声..
missong讲‘哎哟,要讲去外面讲,刚才吓到我啊’
哎哟~
现在不懂是谁吓倒咧
missong's方程式


n+q=m




前几天的晚霞很漂亮,不过拍得不好..=)







1 comment:

mayyi said...

伍业和 siao siao one
sometimes laugh the whole day
sometimes scold damn loud
he's a good tcher though
haha
报应 for zat-ing me every time
lol