Thursday, May 8, 2008

08.05.08

今天考的试都okay的~
第一次看到历史的问答题酱开心
因为我会做
不过我忘记洛克讲什么咯~aih.
英文..
okay的okay 的~
我喜欢听美亿讲历史故事
我喜欢跟人家解释历史的故事
美亿,
since you've decided to walk this path,
go for it..put ur whole heart inside..
goodie..=)
you have our support.=D



给嘉敏
真的
我们很久没有好好讲话了
3年罢..所以今天和你讲话的时候,
我想到5年记得你是怎样安慰我,
6年记得我是怎样叫你不要哭。
的确,
这几年来..我们都变了很多,
不过,即使是变,
也不应该那么消极..and悲观
真的真的,
世界上有很多值得我们开心的事情,
不要把事情复杂化,
真的就就很简单。
嘉敏,
你找回最原始的你自己了吗?

给世炜,
wake up looooo!!
we're 15!!!
u've been sleeping for 14 beautiful years!!
don't waste your time on sleeping.
do something meaningful!

4 comments:

Anonymous said...

lol
thx very muchie
actually i'm still not sure
whether to study history or not
it's my interest =)

Anonymous said...

我是不是讲得比老师好听? hahh

-vic- said...

oops...gave wrong add last time..hahas. sryy..i miss you guys...gambateh!!!!!!!!
http://vic-o8.blogspot.com/

嘉敏 said...

thank u qing yan..
things tat happen in these years really change me a lot..
but the things tat will never change is u r my friend forever~